Beperkte greep uit lopende en afgelopen projecten. Hoe verschillend de projecten ook zijn, ze kwamen telkens tot stand na een intensief traject met de klant. Quick-wins en eenmalige campagnes zal je dus niet vinden bij eSeR. Regelmatig voeg ik nieuwe projecten toe.

Wil je op de hoogte blijven? Volg me dan gerust op FacebookLinkedIn en Instagram.

1

De Stroomlijn

User generated content als responsversneller

Talent is schaars op de arbeidsmarkt.  Bovendien is contactcenter medewerker al jarenlang een knelpuntberoep.  Dit noopte ons ertoe bij De Stroomlijn om meer in te zetten op “employer branding”.  Hiervoor deden we beroep op Sandra.  Zij werkte samen met ons een nieuwe interne én externe communicatiestrategie uit waarbij de unieke aanpak van ons bedrijf in de schijnwerpers werd gezet.  Maar bij Sandra blijft het hier niet bij.  Zij ontzorgt ons ook volledig door de concrete uitwerking ervan op zich te nemen.  

Luc Van Ammel
Algemeen Directeur

"Authentieke content zorgt voor een onderscheidende employer branding-campagne. En: een (gedrukt) medewerkersmagazine is een dankbaar medium om échte verhalen tot leven te brengen én te houden."

1

Anima

Content marketing-case – de zorgsector

Deze case uit de zorgsector toont hoe belangrijk belevingsmarketing vandaag is. Voor de Anima-groep van zorgcentra ontwikkelde eSeR een uniek concept waarin de bewoners een bijzondere rol spelen. Lees hier het verhaal van Animagazine en kom te weten hoe Anima op een vernieuwende manier zijn imago versterkt en respons stimuleert. 

 

Sandra Rens