1

KPD

Strategie, visie & communicatie

“U hoort het graag eens van een ander?”

 

Vraag

KPD bedenkt en ontwikkelt softwareoplossingen voor de bouwsector. Ondanks dat het één van de bekendste spelers op de markt is, wil KPD graag nog meer prospects overtuigen om voor zijn software te kiezen.

 

Oplossing

Honderden spelers in de bouwmarkt werken dag in dag uit met KPD. Stuk voor stuk trouwe en tevreden klanten die als ambassadeur willen optreden van het product.
Helaas is bouwsoftware een weinig aantrekkelijke of beeldende materie. Toch is wat je met die software kan doen, simpelweg verbluffend. Vanuit dat inzicht ontwikkelde eSeR een directmailingplatform dat prospecten overtuigt om over te schakelen naar KPD. Er wordt telkens een prestigieus bouwproject in de kijker gezet met daarbij de vraag: ‘Wat als u een dergelijke projectvraag zou krijgen…?’

KPD biedt in die gevallen (en ook bij minder complexe vragen) de oplossing. Om de reason-to-believe te versterken incorporeren we een getuigenis van een collega-bouwspeler die vertrouwt op KPD.