1

Customer Contact Forum

Strategie, visie & communicatie

 
Vraag
Elke dag kan je leren. Ook in de sector van klantencontacten. 
Werknemers uit de klantencontactsector zijn op zoek naar een plek waar ze vrij ervaringen kunnen delen en van gedachten wisselen. 
Een omgeving waar ze kunnen leren van elkaar. Om zelf beter te worden en om de sector nog te verbeteren. 
Want de consument is constant in beweging en verandering, het ergste wat er kan gebeuren is dat onze sector op zijn lauweren gaat rusten. 

 

Oplossing
Van wie kan je beter advies krijgen over alledaagse situaties in je afdeling dan van een collega uit een andere customer care afdeling ?
Daarom verzamelt Customer Contact Forum.be elke medewerker uit de sector die hiervoor openstaat en laat hen aan het woord. 

Customer Contact Forum.be brengt mensen samen die in de praktijk staan en elke dag zoeken naar de beste manier om de steeds veranderende situaties in een klantenomgeving succesvol op te lossen. 

En dat allemaal in een ongedwongen sfeer. Onder collega’s. 
 
 
Resultaat
Een fysiek en digitaal platform dat mensen doelgericht samenbrengt om op een laagdrempelige, interactieve en speelse manier te leren van collega’s.
Customer Contact Forum wordt gedragen door ervaren mensen uit de sector. 
 
 
CCForum on film - leden getuigen