Beperkte greep uit lopende en afgelopen projecten. Hoe verschillend de projecten ook zijn, ze kwamen telkens tot stand na een intensief traject met de klant. Quick-wins en eenmalige campagnes zal je dus niet vinden bij eSeR. Regelmatig voeg ik nieuwe projecten toe.

Wil je op de hoogte blijven? Volg me dan gerust op FacebookLinkedIn en Instagram.

1

Splitvice

Strategie, visie & communicatie

Sandra verstaat de kunst om het verhaal achter een product te snappen en te vertalen in een boodschap. Ze verpakt die boodschap in een aantrekkelijke voorstelling, zonder zich te verliezen in overbodige non-content. Efficiënt en doelgericht, en da’s helemaal waar SplitVice in gelooft.

Jurgen Devlieghere
Ceo SplitVice
1

Customer Contact Forum

Strategie, visie & communicatie

"Volgens mij wordt Customer Contact Forum.be ‘the place to be’ voor collega’s die meer willen weten over een thema, die even iets willen aftoetsen met een concullega, een algemene vraag lanceren bij gelijkgestemden. Of net geprikkeld willen worden door iets nieuws, via een challenge, workshop, discussiepanel of, waarom niet, een nieuwe job.

Door Contact Center Forum.be te consulteren word je een nog betere professional en breid je je netwerk uit."

Stefan Sterk
Bestuurder Customer Contact Forum.be