Beperkte greep uit lopende en afgelopen projecten. Hoe verschillend de projecten ook zijn, ze kwamen telkens tot stand na een intensief traject met de klant. Quick-wins en eenmalige campagnes zal je dus niet vinden bij eSeR. Regelmatig voeg ik nieuwe projecten toe.

Wil je op de hoogte blijven? Volg me dan gerust op FacebookLinkedIn en Instagram.

1

Generatie Rookvrij

Strategie, visie & communicatie

In 2014 won Tabakstop de Caviarprijs in de categorie “Best Use of Technology”. Op dat moment, bij de organisatie van deze prijsuitreiking in het wereldje van de call centra, hadden we bij Stichting tegen Kanker kennis gemaakt met de enorme werklust en dynamiek van Sandra.

Eind 2017 zijn we bij haar gaan aankloppen voor een nieuw prestigieus project in de strijd tegen kanker en meer specifiek in de strijd tegen het roken. Sandra was meteen enthousiast om Generatie Rookvrij op gang te trekken. Met een duidelijke visie en strategisch inzicht wist ze de verschillende niveau’s van de uitdaging vlotjes op elkaar af te stemmen. BtoC en BtoB om vanuit een maatschappelijk gedragen beweging in een latere fase meer invloed te kunnen hebben op de politici (BtoP of Business to Politics).

Haar opdracht om tabakspreventie in een fris kleedje te steken en met een positieve toon de boodschap uit te dragen, is meer dan gelukt.

Suzanne Gabriels
Expert Tabakspreventie - Stichting tegen Kanker

“Een moeilijk thema, zien roken doet roken, op een positieve manier onder de aandacht brengen, was een echte uitdaging. We willen meer dan informeren. We willen een beweging op gang trekken.” De enorme persaandacht die het project kreeg, toont dat we de juiste tone of voice gevonden hebben. We brengen een positief en uitnodigend verhaal.

Sandra Rens
1

Foyer De Lork

Content Marketing Project

“Straf hoe Sandra als externe partner zo’n enorme betrokkenheid met onze organisatie heeft. Tegelijk biedt dat externe partnership ons en haar een flexibiliteit met ongelooflijke resultaten tot gevolg.”

Patrick Syen
Bestuurder Foyer de Lork

Tot een paar jaar geleden waren woonzorgcentra en serviceflats helemaal nieuw voor mij. Foyer de Lork gaf me de kans mijn kennis in te zetten en de verschillende marketingtechnieken op een totaal ander product / dienst toe te passen.

Een mooie, warme wereld ging voor me open : een wereld met een focus op mensen.
 
Sandra Rens