“It always seems impossible. Until it’s done.”

 

Vraag

“Hoe kunnen we op een originele manier leads genereren?”

 

Oplossing

Prijsbeest binnen het Voxtron-Enghouse productengamma is het Voxtron Communication Center. Een kwaliteitsvolle software geschikt voor alle types contactcenters door zijn oneindige uitbreidings- en aanpassingsmogelijkheden.

Dat Voxtron Communication Center zo een doorgedreven staaltje IT-kunde etaleert, is te danken aan de passie van de Voxtron-ingenieurs. Elke vraag van een klant of prospect beschouwen zij als een breinbreker waar ze nachtenlang over doordenken. Tot ze de oplossing hebben. 

En die hebben ze altijd. Daarom lanceerden we zonder valse bescheidenheid in 2015 de wedstrijd Mission Possible. 

Contactcenters uit België en Nederland mochten hun grootste uitdaging voor de toekomst insturen. Wie de strafste uitdaging kon voorleggen, die won de hoofdprijs uitgereikt in de prestigieuze zaal van het Antwerpse MAS. 

De inzet? De oplossing voor je uitdaging. Je kon als contactcenter de oplossing voor je breinbreker winnen in de vorm van een exclusief voor jou bedacht proof-of-concept. 

 

Resultaat

Er was een strenge selectieprocedure; er was een strakke deadline, en toch… ontving op 12 oktober 2015 het contactcenter van het Nederlandse incassobureau Groenewegen & Partners de oplossing tot hun uitdaging in het bijzijn van tientallen geïnteresseerde prospects. 

Door de wedstrijd te linken aan reële uitdagingen, kregen we zicht op wat voor verbetering vatbaar was bij de deelnemende contactcenters. Het salesteam van Voxtron-Enghouse had bij hun eerste opvolggesprek dus meteen een relevant gespreksonderwerp.